Tjek vores infosider først!
Vi ønsker, at du som kunde nemt og hurtigt kan komme i kontakt med os, hvis du har et spørgsmål eller andet på hjerte. Der er dog meget, der nemt og hurtigt kan løses på egen hånd. Før du ringer eller skriver, beder vi dig derfor om at se nærmere på infosiderne inde på vores kundecenter. Tjek også vår FAQ, hvor du finder svar på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder.
Min side
Den bedste måde at komme i kontakt med vores kundeservice på er ved at logge ind på Min side. Derefter går du ind på Kundeservice, trykker på «Opret ny henvendelse» og følger trinnene videre. Vi beder dig om at være omhyggelig med at registrere sagen i den rigtige kategori. Dette sikrer den hurtigst mulige svartid.
Chatbot
Mød vores chatbot, «Rosie».
Rosie er vores virtuelle butiksassistent, og hun er tilgængelig døgnet rundt, hele året.
Hun kan hjælpe dig med en række spørgsmål, du måtte have om f.eks. købsprocessen, sporing af pakker, spørgsmål relateret til vores brugerbetingelser m.m.
Rosie er ikke så glad for lange forklaringer, så det er bedst, hvis du går direkte til sagen med det, du har på hjerte.
Hvis du har tips eller input, der kan hjælpe os med den videre udvikling, er du velkommen til at kontakte kundeservice.
Kundetelefon
Vi er tilgængelige på telefon på 38 416 416 fra mandag-torsdag fra kl. 10:00-16:00 og fredag fra 10:00-15:00. Lørdag, søndag og helligdage er der lukket for telefonsupport.
Postadresse
Cocopanda.dk A/S
C/O Bring Danmark
Kongens Kvarter 14
7000 Fredericia
Danmark