Kundeklub Profil Bestilling Produkter Reklamation og mangler Faktura og betaling Leveranse Retur og fortryde køb Øvrige spørgsmål
Du kan klikke her for at blive medlem af vores kundeklub.
Du kan også tilmelde dig via "Min Side" ved at markere modtagelse af nyhedsbrev
Det er helt gratis at være medlem af vores kundeklub.
Der er flere grunde til at være medlem af kundeklubben, blandt andet:
- Medlemspriser på udvalgte varer.
- Rabatkoder.
- Vareprøver.
- En overraskelse på din fødselsdag.
Du kan finde en fuld oversigt over dine fordele som medlem her.
Du finder alle dine rabatter og medlemsfordele på "Min Side" under "Kundeklub".
For at opsige dit medlemskab skal du deaktivere disse tre:
Du logger ind ved at trykke på profilikonet øverst til højre og derefter indtaste din e-mailadresse og adgangskode.
Hvis du ikke kan logge ind på din profil, bedes du kontrollere for tastefejl i e-mailadresse/adgangskode, samt om der kan være tilføjet mellemrum foran eller bagved disse. Et andet tip er at dobbelttjekke, om du kun har en gæsteprofil; prøv at oprette en ny profil med din e-mailadresse.
Har du stadig problemer? Kontakt os via din profil eller på [email protected] så hjælper vi dig.
Du kan anmode om en ny adgangskode ved at trykke på linket "glemt adgamgskode" under adgangskodefeltet.
Du finder knappen til at logge ud i fanerne øverst på profilsiden, helt til højre.
Oprette profil:
- Tryk på profilikonet øverst til højre på siden.
- Skift fra login-fanen til fanen "Bliv medlem".
- Udfyld oplysningerne og bekræft.
Slette profil:
- Tryk på "Min profil".
- Nederst på siden under samtykker finder du knappen til at slette profil.
Navn, adresse, e-mail og andre oplysninger ændrer du nemt under "Min profil". Husk at gemme ændringerne.
Modtager du ikke e-mailen fra os, bør du kontrollere, om den er havnet i din spam-mappe og tilføje os som godkendt afsender. Prøv derefter at anmode om en ny adgangskode.
Modtager du stadig ikke e-mailen? Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig.
Adgangskoden ændres under "Min profil", helt nederst på siden. Tryk på knappen, og husk at trykke "Gem" efter du har valgt din nye adgangskode. Hvis du ikke kan huske din gamle adgangskode, kan du kontakte os, så hjælper vi dig med at sætte en ny adgangskode.
Vi kan desværre ikke tilføje produkter til en bekræftet ordre.
Fragtpriserne for din bestilling kan variere afhængigt af dit valg af leveringsmetode og indholdet i indkøbskurven. De specifikke fragtomkostninger og tilgængelige leveringsmetoder vises tydeligt, når du går til kassen. Bemærk, at fragtpriserne kan justeres, og det er prisen, der vises ved kassen, som er gældende for din bestilling.
Hvis pakken ikke er kommet for langt i ordrehåndteringen, kan det muligvis lade sig gøre at rette op på dette. I vores åbningstider kan du kontakte os via telefon eller chat, så vil vi forsøge at hjælpe dig. Uden for åbningstiderne kan du annullere din ordre på "Min Side" og derefter oprette en ny bestilling.
Åbningstider: mandag-torsdag fra kl. 10:00-16:00 og fredag fra 10:00-15:00. Lørdag, søndag og helligdage holder kundeservice lukket.
Hvis pakken allerede er sendt ud, og budet ikke kan levere den, vil den blive returneret til os. Du vil modtage en e-mail med information om hvad der sker videre, når vi har modtaget den i retur. Vi åpregner en uges tid, før pakken er tilbage hos os.
Du kan følge pakken med sporingsnummeret, som du finder under "Mine ordrer" i "Ordredetaljer".
Hvis pakken ikke er kommet for langt i ordrehåndteringen, kan du selv stoppe den i ordreoversigten på "Min Side". Hvis det drejer sig om en bestilling, der ikke er bekræftet med betaling, vil den automatisk blive slettet efter cirka 24 timer, og du behøver ikke gøre noget.
Vi har desværre ikke mulighed for at pakke varerne ind som gave, men vi sælger gaveposer, som du kan tilføje. Følgesedlen i pakken viser ikke prisen på produktet, så du kan trygt bestille som overraskelse/gave uden at være bange for at afsløre prisen.
Det kan du, men ordren må forhåndsbetales enten med kort eller MobilePay. Husk at opgive modtagerens navn, telefonnummer og adresse, og dobbelttjek, at oplysningerne er korrekte, før du bekræfter bestillingen.
Hvis du ikke kan finde din bestilling, kan det være, at du har angivet en forkert e-mailadresse ved bestillingen. Kontakt os, så hjælper vi dig videre.
Ordrebekræftelsen sendes automatisk, så snart ordren er bekræftet. Hvis du ikke har modtaget den, er den sandsynligvis havnet i spam-mappen. Finder du den ikke der heller, vil du altid have en kopi af ordrebekræftelsen under "Min Side".
Du vil modtage en ordrebekræftelse, så snart ordren er registreret. Du vil også kunne finde ordren i ordreoversigten under "Min Side".
Vi sætter stor pris på tips om nye produkter, vi kan tage ind. Send gerne dit forslag til [email protected]
Vi har desværre ikke en præcis dato for, hvornår varen kommer tilbage på lager. Hvis du ønsker en opdatering når prduktet er tilbage, kan du trykke på "påmind mig", så får du en e-mail, når den er på lager igen.
For at skrive en produktanmeldelse logger du ind på "Min Side" og går til "anmeldelser".
Vi har ingredienslister på produktsiden for de fleste af de produkter, vi sælger. Vi arbejder på at få dette for alle produkter i sortimentet. Den komplette ingrediensliste er altid synlig på selve produktet.
Gaver, gratisprodukter og tilbudsvarer ligger ikke reserveret i indkøbskurven. Tilbuddene gælder, så længe lager haves, og derfor kan det være, at produkterne bliver udsolgt, før ordren bekræftes med betaling.
Kontakt os via "Min Side" eller på e-mail, så finder vi en løsning. Vedlæg gerne billeder/video, hvis det er relevant for sagen.
Kontakt os via "Min Side" eller på e-mail, så finder vi en løsning. Vedlæg gerne billeder/video, hvis det er relevant for sagen.
Kontakt os via "Min Side" eller på e-mail, så finder vi en løsning. Vedlæg gerne billeder/video, der viser det produkt, du har modtaget.
Hvis din pakke ikke er dukket op inden for en uge efter den er sendt fra os, skal der oprettes en efterlysning hos Bring. Kontakt os via "Min Side" eller på [email protected], så hjælper vi dig videre.
Det skal vi selvfølgelig løse. Kontakt os via din profil eller på [email protected] og oplys om hvad der mangler og hvad du evt. har fået i stedet for, så finder vi en løsning.
Hvis du er uheldig og får en allergisk reaktion, bedes du kontakte os via din profil eller på [email protected]. Vedlæg gerne billeder, der viser reaktionen, for hurtigere behandling af sagen.
Du kan betale med kort, MobilePay eller Klarna-faktura her under tilbydes også delbetaling.
Beløbet reserveres, når ordren bekræftes. Hvilket betyder, at pengene bliver holdt af til os. Beløbet trækkes ikke fra din konto, før ordren bliver sendt.
Når du vælger faktura/delbetaling fra Klarna, foretager de en kreditvurdering af dig. Årsager til afslag kan være en forkert leveringsadresse eller manglende kreditværdighed. Har du flere spørgsmål omkring dette, bør du kontakte Klarna direkte på telefon 699 18 881.
Betalingsmetoden kan desværre ikke ændres efter ordren er bekræftet.
Hvis du mangler din faktura, kan du finde den i Klarna-appen. Hvis du ikke kan finde den der, skal du kontakte Klarna direkte.
Vi vil kun belaste dig én gang pr. ordre. Normalt er dobbeltbetalinger reserveringer, som vil rette sig op i løbet af et par dage. Bemærk, at den slettede reservation ikke medfører en kredit, men du vil se, at saldoen justeres på din konto, og pengene bliver frigivet igen.
Du vil få en fejlmeddelelse, når betalingen ikke går igennem. Hvis der mangler oplysninger i obligatoriske felter, vil disse blive markeret med et rødt udråbstegn. Det er vigtigt, at alle obligatoriske felter bliver udfyldt.
Der kan også være problemer med dit kort eller MobilePay. Kontroller, at alle oplysninger er korrekte, og at appen er opdateret.
Hvis du oplever, at du ikke kan trykke på knappen 'Betal ordren', skal du først sikre dig, at alle oplysninger er korrekte. Hvis der stadig opstår fejl, kan det være, du har glemt at trykke på 'Fortsæt', når alt er udfyldt.
Normal leveringstid er 1-2 hverdage.
Du vælger hvordan din pakke skal leveres:
- «Hent i pakkeshop» (Bring)
- Vi sender din pakke i en pakkeshop eller pakkeboks, hvor du selv henter den. Fragtprisen er 30 kr for køb under 299
- «Hjemmelevering» (Bring)
- Vi afleverer din pakke til din adresse, og fragtprisen er 49 kr.
Afhentningsfristen er syv dage efter pakken er ankommet til afhentningsstedet.
Hvis pakken ikke afhentes inden fristen, vil den blive returneret til os. I disse tilfælde forbeholder vi os retten til at kræve de reelle returomkostninger, disse er da fratrukket den tilbagebetaling som er er oprettet i forbindelse med denne ordre der er kommet i retur.
Vi sender til hele Danmark, med undtagelse af Færøerne og Grønland.
Fragtpriserne for din bestilling kan variere afhængigt af dit valg af leveringsmetode og indholdet i indkøbskurven. De specifikke fragtomkostninger og tilgængelige leveringsmetoder vises tydeligt, når du går til kassen. Bemærk, at fragtpriserne kan justeres, og det er prisen, der vises ved kassen, som er gældende for din bestilling.
Du finder sporingsnummeret i ordreoversigten på "Min side"
Så er det nok gået lidt hurtigt på vores lager. Kontakt os venligst via "Min side" eller på [email protected], så løser vi det hurtigt og enkelt.
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du køber varer fra os.
Sådan gør du:
- Log ind på "Min side" og klik på "Kundeservice".
- Klik derefter på "Opret en ny henvendelse" og vælg kategorien "Fortryd køb/retur".
- Vælg det ordrenummer og de produkter, det drejer sig om.
- Vælg enten "Returner varerne" eller "Skriv til kundeservice".
- Vælger du "Returner varerne", vil du modtage de nødvendige instruktioner samt adgang til en returlabel. Denne udskriver du, klistrer på pakken, og afleverer den til Posten. Du vil også modtage en QR-kode via e-mail, som kan bruges til at udskrive returlabelen i en postbutik eller på et postkontor.
- Hvis du vælger at udskrive returlabelen selv, kan du scanne den via Postens app.
- Nogle pakker kan returneres via postkassen. Du får information om dette valg i din kundesag.
- Hvis du har brug for at komme i kontakt med os, vælger du "Skriv til kundeservice". Du kan sende os en besked, og vi svarer dig inden for 24 timer på hverdage.
Hvis du fortryder dele af en ordre, hvor du har modtaget gratis eller nedsatte varer som en del af et tilbud, og du derefter ikke længere opfylder kriterierne for tilbuddet, skal de nedsatte varer også returneres. Alternativt vil du blive opkrævet for differencen.
Hvis du returnerer nogle, men ikke alle varer på en ordre med en rabatkode, vil rabatten blive justeret, så den stadig gælder for den vare, du beholder. Beløbet, du får tilbage for den returnerede vare, vil derfor være varens pris minus den tilsvarende del af rabatten.
- Hvis pakken ikke er kommet for langt i ordreløbet, kan du selv stoppe den i ordreoversigten på "Min side".
- Gælder det en bestilling, der ikke er bekræftet med betaling, vil den automatisk blive slettet efter ca. 24 timer, og du behøver ikke gøre noget.
- Hvis du ønsker at fortryde købet på en modtaget eller afsendt bestilling, er det bedst at registrere en sag på "Min side".
Vi tilbyder desværre ikke ombytning af varer, men du har 30 dages fortrydelsesret.
Du skal selv betale for returfragten, hvis du vælger at benytte fortrydelsesretten. Hvis du benytter vores returlabel, koster fragten 59 kr. Medlemmer af kundeklubben har fri retur.
Retursedlen ligger vedlagt i din kundesag under "Returpostlapper". Tryk på "Vis/udskriv" for at se den.
De fleste rabatlinks kan kun bruges én gang per kunde. Tjek, at alle betingelser er opfyldt: minimumspris, dato og relevante produkter. Hvis alt stemmer, og du stadig oplever problemer, så kontakt os venligst via "Min side" eller på [email protected], så ser vi nærmere på sagen.
Vi har desværre ikke en prisgaranti, men vi følger markedet tæt og arbejder hårdt for at holde konkurrencedygtige priser.
Nej, varerne kan ikke afhentes på vores lager. De sendes automatisk med Bring.
Du finder en oversigt og saldoen på dine gavekort inde på "Min side" under "Mine gavekort". Hvis du ønsker, at nogen skal kunne bruge gavekortet, deler du blot koden, så får modtageren mulighed for at benytte den.
Vores priser og gyldighedsperioden for kampagner og tilbud kan du se på cocopanda.dk, samt i nyhedsbrevene, hvis du er tilmeldt.
Det løser vi. Kontakt os venligst via "Min side" eller på [email protected], så kan vi efterfølgende registrere,rabatten, hvis ordren opfylder vilkårene for rabatten.
Vi modtager mange henvendelser dagligt og har derfor valgt at gennemføre alle vores samarbejder gennem vores affiliate partner Adtraction. Du kan læse mere om dette og tilmelde dig vores program her.
Du kan nemt afmelde nyhedsbrevet ved at klikke på linket nederst i mailen.