Kundeklub
Hvordan bliver jeg medlem af kundeklubben?

Du kan klikke her for at blive medlem af vores kundeklub.
Du kan også tilmelde dig via "Min Side" ved at markere modtagelse af nyhedsbrev

Koster det noget at være medlem?

Det er helt gratis at være medlem af vores kundeklub.

Hvad er medlemsfordelene?

Der er flere grunde til at være medlem af kundeklubben, blandt andet:

  • Medlemspriser på udvalgte varer.
  • Rabatkoder.
  • Vareprøver.
  • En overraskelse på din fødselsdag.

Du kan finde en fuld oversigt over dine fordele som medlem her.

 

Hvor finder jeg mine rabatter/medlemsfordele?

Du finder alle dine rabatter og medlemsfordele på "Min Side" under "Kundeklub".

Jeg vil opsige mit medlemskab, hvordan gør jeg det?

For at opsige dit medlemskab skal du deaktivere disse tre:

 

Profil
Hvordan logger jeg ind?

Du logger ind ved at trykke på profilikonet øverst til højre og derefter indtaste din e-mailadresse og adgangskode.

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min profil?

Hvis du ikke kan logge ind på din profil, bedes du kontrollere for tastefejl i e-mailadresse/adgangskode, samt om der kan være tilføjet mellemrum foran eller bagved disse. Et andet tip er at dobbelttjekke, om du kun har en gæsteprofil; prøv at oprette en ny profil med din e-mailadresse.

Har du stadig problemer? Kontakt os via din profil eller på [email protected] så hjælper vi dig.

Hvordan får jeg et nyt adgangskode?

Du kan anmode om en ny adgangskode ved at trykke på linket "glemt adgamgskode" under adgangskodefeltet.

Hvordan logger jeg ud af min profil?

Du finder knappen til at logge ud i fanerne øverst på profilsiden, helt til højre.

Hvordan opretter jeg og sletter en profil?

Oprette profil:

  • Tryk på profilikonet øverst til højre på siden.
  • Skift fra login-fanen til fanen "Bliv medlem".
  • Udfyld oplysningerne og bekræft.

Slette profil:

  • Tryk på "Min profil".
  • Nederst på siden under samtykker finder du knappen til at slette profil.
Hvordan ændrer jeg mine oplysninger på profilen?

Navn, adresse, e-mail og andre oplysninger ændrer du nemt under "Min profil". Husk at gemme ændringerne.

Jeg får ikke tilsendt linket til at nulstille adgangskoden?

Modtager du ikke e-mailen fra os, bør du kontrollere, om den er havnet i din spam-mappe og tilføje os som godkendt afsender. Prøv derefter at anmode om en ny adgangskode.

Modtager du stadig ikke e-mailen? Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Adgangskoden ændres under "Min profil", helt nederst på siden. Tryk på knappen, og husk at trykke "Gem" efter du har valgt din nye adgangskode. Hvis du ikke kan huske din gamle adgangskode, kan du kontakte os, så hjælper vi dig med at sætte en ny adgangskode.

Bestilling
Kan jeg tilføje et produkt til bestillingen?

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til en bekræftet ordre. 

Hvad er fragtprisen?

Fragtpriserne for din bestilling kan variere afhængigt af dit valg af leveringsmetode og indholdet i indkøbskurven. De specifikke fragtomkostninger og tilgængelige leveringsmetoder vises tydeligt, når du går til kassen. Bemærk, at fragtpriserne kan justeres, og det er prisen, der vises ved kassen, som er gældende for din bestilling.

 

Hvordan ændrer jeg adresse på ordren?

Hvis pakken ikke er kommet for langt i ordrehåndteringen, kan det muligvis lade sig gøre at rette op på dette. I vores åbningstider kan du kontakte os via telefon eller chat, så vil vi forsøge at hjælpe dig. Uden for åbningstiderne kan du annullere din ordre på "Min Side" og derefter oprette en ny bestilling.

Åbningstider: mandag-torsdag fra kl. 10:00-16:00 og fredag fra 10:00-15:00. Lørdag, søndag og helligdage holder kundeservice lukket.

 

Jeg har indtastet en forkert adresse, hvad sker der nu?

Hvis pakken allerede er sendt ud, og budet ikke kan levere den, vil den blive returneret til os. Du vil modtage en e-mail med information om hvad der sker videre, når vi har modtaget den i retur. Vi åpregner en uges tid, før pakken er tilbage hos os.

Hvor er min pakke?

Du kan følge pakken med sporingsnummeret, som du finder under "Mine ordrer" i "Ordredetaljer".

Kan jeg stoppe bestillingen?

Hvis pakken ikke er kommet for langt i ordrehåndteringen, kan du selv stoppe den i ordreoversigten på "Min Side". Hvis det drejer sig om en bestilling, der ikke er bekræftet med betaling, vil den automatisk blive slettet efter cirka 24 timer, og du behøver ikke gøre noget.

Har I gaveindpakning?

Vi har desværre ikke mulighed for at pakke varerne ind som gave, men vi sælger gaveposer, som du kan tilføje. Følgesedlen i pakken viser ikke prisen på produktet, så du kan trygt bestille som overraskelse/gave uden at være bange for at afsløre prisen.

Kan jeg bestille og få pakken sendt til en anden?

Det kan du, men ordren må forhåndsbetales enten med kort eller MobilePay. Husk at opgive modtagerens navn, telefonnummer og adresse, og dobbelttjek, at oplysningerne er korrekte, før du bekræfter bestillingen.

Jeg kan ikke finde ordren i min profil?

Hvis du ikke kan finde din bestilling, kan det være, at du har angivet en forkert e-mailadresse ved bestillingen. Kontakt os, så hjælper vi dig videre. 

Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelsen sendes automatisk, så snart ordren er bekræftet. Hvis du ikke har modtaget den, er den sandsynligvis havnet i spam-mappen. Finder du den ikke der heller, vil du altid have en kopi af ordrebekræftelsen under "Min Side".

Hvordan kan jeg vide, om ordren er gået igennem?

Du vil modtage en ordrebekræftelse, så snart ordren er registreret. Du vil også kunne finde ordren i ordreoversigten under "Min Side".

Produkter
Kan jeg tippe jer om produkter?

Vi sætter stor pris på tips om nye produkter, vi kan tage ind. Send gerne dit forslag til [email protected] 

Produktet er udsolgt, hvornår får I det på lager igen?

Vi har desværre ikke en præcis dato for, hvornår varen kommer tilbage på lager. Hvis du ønsker en opdatering når prduktet er tilbage, kan du trykke på "påmind mig", så får du en e-mail, når den er på lager igen.

Hvordan skriver jeg en produktanmeldelse?

For at skrive en produktanmeldelse logger du ind på "Min Side" og går til "anmeldelser".

Hvilke ingredienser har produktet?

Vi har ingredienslister på produktsiden for de fleste af de produkter, vi sælger. Vi arbejder på at få dette for alle produkter i sortimentet. Den komplette ingrediensliste er altid synlig på selve produktet.

Gaven blev ikke med i købet?

Gaver, gratisprodukter og tilbudsvarer ligger ikke reserveret i indkøbskurven. Tilbuddene gælder, så længe lager haves, og derfor kan det være, at produkterne bliver udsolgt, før ordren bekræftes med betaling.

Reklamation og mangler
Varen er ødelagt, hvad gør jeg?

Kontakt os via "Min Side" eller på e-mail, så finder vi en løsning. Vedlæg gerne billeder/video, hvis det er relevant for sagen.

Min pakke har transportskade, hvad gør jeg?

Kontakt os via "Min Side" eller på e-mail, så finder vi en løsning. Vedlæg gerne billeder/video, hvis det er relevant for sagen.

Jeg har fået den forkerte vare?

Kontakt os via "Min Side" eller på e-mail, så finder vi en løsning. Vedlæg gerne billeder/video, der viser det produkt, du har modtaget.

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvordan løser vi det?

Hvis din pakke ikke er dukket op inden for en uge efter den er sendt fra os, skal der oprettes en efterlysning hos Bring. Kontakt os via "Min Side" eller på [email protected], så hjælper vi dig videre.

Jeg mangler en vare i bestillingen?

Det skal vi selvfølgelig løse. Kontakt os via din profil eller på [email protected] og oplys om hvad der mangler og hvad du evt. har fået i stedet for, så finder vi en løsning.

Allergisk reaktion på produktet, hvad gør jeg?

Hvis du er uheldig og får en allergisk reaktion, bedes du kontakte os via din profil eller på [email protected]. Vedlæg gerne billeder, der viser reaktionen, for hurtigere behandling af sagen.

Faktura og betaling
Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

Du kan betale med kort, MobilePay eller Klarna-faktura her under tilbydes også delbetaling.

Hvad betyder det, at beløbet er reserveret?

Beløbet reserveres, når ordren bekræftes. Hvilket betyder, at pengene bliver holdt af til os. Beløbet trækkes ikke fra din konto, før ordren bliver sendt. 

Jeg kan ikke vælge faktura, hvad er galt?

Når du vælger faktura/delbetaling fra Klarna, foretager de en kreditvurdering af dig. Årsager til afslag kan være en forkert leveringsadresse eller manglende kreditværdighed. Har du flere spørgsmål omkring dette, bør du kontakte Klarna direkte på telefon 699 18 881. 

Kan jeg ændre betalingsmetode efter ordren er bekræftet?

Betalingsmetoden kan desværre ikke ændres efter ordren er bekræftet.

Jeg kan ikke finde fakturaen?

Hvis du mangler din faktura, kan du finde den i Klarna-appen. Hvis du ikke kan finde den der, skal du kontakte Klarna direkte.

Jeg har betalt to gange, hvordan får jeg pengene tilbage?

Vi vil kun belaste dig én gang pr. ordre. Normalt er dobbeltbetalinger reserveringer, som vil rette sig op i løbet af et par dage. Bemærk, at den slettede reservation ikke medfører en kredit, men du vil se, at saldoen justeres på din konto, og pengene bliver frigivet igen.

Jeg får ikke betalt med kort eller MobilePay?

Du vil få en fejlmeddelelse, når betalingen ikke går igennem. Hvis der mangler oplysninger i obligatoriske felter, vil disse blive markeret med et rødt udråbstegn. Det er vigtigt, at alle obligatoriske felter bliver udfyldt.

Der kan også være problemer med dit kort eller MobilePay. Kontroller, at alle oplysninger er korrekte, og at appen er opdateret.

Hvis du oplever, at du ikke kan trykke på knappen 'Betal ordren', skal du først sikre dig, at alle oplysninger er korrekte. Hvis der stadig opstår fejl, kan det være, du har glemt at trykke på 'Fortsæt', når alt er udfyldt.

Leverance
Hvor lang leveringstid har I?

Normal leveringstid er 1-2 hverdage. 

Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?

Du vælger hvordan din pakke skal leveres:

  • «Hent i pakkeshop» (Bring)
    • Vi sender din pakke i en pakkeshop eller pakkeboks, hvor du selv henter den. Fragtprisen er 30 kr for køb under 299 
  • «Hjemmelevering» (Bring)
    • Vi afleverer din pakke til din adresse, og fragtprisen er 49 kr.
Hvor lang afhentningsfrist er der hos Bring?

Afhentningsfristen er syv dage efter pakken er ankommet til afhentningsstedet.

Jeg hentede ikke pakken inden fristen, hvad sker der nu?

Hvis pakken ikke afhentes inden fristen, vil den blive returneret til os.  I disse tilfælde forbeholder vi os retten til at kræve de reelle returomkostninger, disse er da fratrukket den tilbagebetaling som er er oprettet i forbindelse med denne ordre der er kommet i retur.

Hvor sender I til?

Vi sender til hele Danmark, med undtagelse af Færøerne og Grønland.

Hvor meget koster fragten?

Fragtpriserne for din bestilling kan variere afhængigt af dit valg af leveringsmetode og indholdet i indkøbskurven. De specifikke fragtomkostninger og tilgængelige leveringsmetoder vises tydeligt, når du går til kassen. Bemærk, at fragtpriserne kan justeres, og det er prisen, der vises ved kassen, som er gældende for din bestilling.

 

Hvordan sporer jeg pakken?

Du finder sporingsnummeret i ordreoversigten på "Min side"

Jeg har modtaget en anden persons pakke?

Så er det nok gået lidt hurtigt på vores lager. Kontakt os venligst via "Min side" eller på [email protected], så løser vi det hurtigt og enkelt.

Retur og fortryde køb
Hvordan benytter jeg fortrydelsesretten?

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du køber varer fra os. 

Sådan gør du:

  • Log ind på "Min side" og klik på "Kundeservice".
  • Klik derefter på "Opret en ny henvendelse" og vælg kategorien "Fortryd køb/retur".
  • Vælg det ordrenummer og de produkter, det drejer sig om.
  • Vælg enten "Returner varerne" eller "Skriv til kundeservice".
    • Vælger du "Returner varerne", vil du modtage de nødvendige instruktioner samt adgang til en returlabel. Denne udskriver du, klistrer på pakken, og afleverer den til Posten. Du vil også modtage en QR-kode via e-mail, som kan bruges til at udskrive returlabelen i en postbutik eller på et postkontor.
    • Hvis du vælger at udskrive returlabelen selv, kan du scanne den via Postens app.
  • Nogle pakker kan returneres via postkassen. Du får information om dette valg i din kundesag.
  • Hvis du har brug for at komme i kontakt med os, vælger du "Skriv til kundeservice". Du kan sende os en besked, og vi svarer dig inden for 24 timer på hverdage. 
Hvad sker der med rabatten/gaven på købet, hvis jeg fortryder ordren eller nogle produkter i ordren?

Hvis du fortryder dele af en ordre, hvor du har modtaget gratis eller nedsatte varer som en del af et tilbud, og du derefter ikke længere opfylder kriterierne for tilbuddet, skal de nedsatte varer også returneres. Alternativt vil du blive opkrævet for differencen.

Hvis du returnerer nogle, men ikke alle varer på en ordre med en rabatkode, vil rabatten blive justeret, så den stadig gælder for den vare, du beholder. Beløbet, du får tilbage for den returnerede vare, vil derfor være varens pris minus den tilsvarende del af rabatten.

Kan jeg annullere min ordre?
  • Hvis pakken ikke er kommet for langt i ordreløbet, kan du selv stoppe den i ordreoversigten på "Min side".
  • Gælder det en bestilling, der ikke er bekræftet med betaling, vil den automatisk blive slettet efter ca. 24 timer, og du behøver ikke gøre noget.
  • Hvis du ønsker at fortryde købet på en modtaget eller afsendt bestilling, er det bedst at registrere en sag på "Min side".
Jeg vil bytte til en anden vare?

Vi tilbyder desværre ikke ombytning af varer, men du har 30 dages fortrydelsesret.

Hvem betaler for fragten, hvis jeg fortryder købet?

Du skal selv betale for returfragten, hvis du vælger at benytte fortrydelsesretten. Hvis du benytter vores returlabel, koster fragten 59 kr. Medlemmer af kundeklubben har fri retur.

Hvor finder jeg retursedlen?

Retursedlen ligger vedlagt i din kundesag under "Returpostlapper". Tryk på "Vis/udskriv" for at se den.

Øvrige spørgsmål
Rabatten virker ikke, hvad er der galt?

De fleste rabatlinks kan kun bruges én gang per kunde. Tjek, at alle betingelser er opfyldt: minimumspris, dato og relevante produkter. Hvis alt stemmer, og du stadig oplever problemer, så kontakt os venligst via "Min side" eller på [email protected], så ser vi nærmere på sagen.

Har I en prisgaranti?

Vi har desværre ikke en prisgaranti, men vi følger markedet tæt og arbejder hårdt for at holde konkurrencedygtige priser.

Tilbyder I klik og hent?

Nej, varerne kan ikke afhentes på vores lager. De sendes automatisk med Bring.

Hvordan tjekker jeg saldoen på mit gavekort?

Du finder en oversigt og saldoen på dine gavekort inde på "Min side" under "Mine gavekort". Hvis du ønsker, at nogen skal kunne bruge gavekortet, deler du blot koden, så får modtageren mulighed for at benytte den.

Hvor længe varer tilbuddet?

Vores priser og gyldighedsperioden for kampagner og tilbud kan du se på cocopanda.dk, samt i nyhedsbrevene, hvis du er tilmeldt.

Jeg glemte at tilføje rabatlinken, hvad gør jeg?

Det løser vi. Kontakt os venligst via "Min side" eller på [email protected], så kan vi efterfølgende registrere,rabatten, hvis ordren opfylder vilkårene for rabatten.

Kan jeg samarbejde med jer?

Vi modtager mange henvendelser dagligt og har derfor valgt at gennemføre alle vores samarbejder gennem vores affiliate partner Adtraction. Du kan læse mere om dette og tilmelde dig vores program her.

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Du kan nemt afmelde nyhedsbrevet ved at klikke på linket nederst i mailen.